הובלות משטחים או סחורות

באופן כללי, משטחים הם בעלי חשיבות אדירה בכל הקשור לתפעול לוגיסטי של מפעלים ומחסנים. משטחים הם חלק בלתי נפרד משינוע והובלת של סחורות, והם מסייעים לנו במגוון של פעולות בתחום ההובלה.

החיסרון הבולט במשטחים הוא הגודל והכובד שלהם. אלה הופכים את הובלת הסחורה שמונחת עליהם למורכבת יותר. מסיבה זו, עליכם לבחור בחברת הובלות שמבצעת שינוע של משטחים בצורה מקצועית, בטוחה ויעילה.

כיצד נעשית הובלה של משטחים?

בשל גודלם וכובדם של משטחים, הובלתם נחשבת למורכבת מאוד ביחס להובלות אחרות. יתרה מזאת, יש לדאוג שהמשטחים קשורים היטב ללא יכולת תזוזה על מנת שניתן להבטיח את שלמות הסחורה במשך הובלתה. חברות הובלה צריכות לדעת כמה משטחים יש לשנע, כולל נתונים על כל משטח ומשטח כדי להיערך בצורה מיטבית להובלתם. למשל, כך החברות יכולות לדעת אילו משאיות הן יבחרו לשינוע המשטחים. לקוחות רבים מעוניינים למצוא חברת הובלות שמציעה שירות מלא, כמו העמסת משטחים, הובלת מכולות ופריקתן ביעד. זה מובן, מפני שאיש אינו רוצה להתעסק בהובלה כשמקצוענים יכולים לחסוך את העבודה הזו. כשאתם פונים לחברת הובלות מקצועית נמנעים מכם מאמצים רבים. אינכם צריכים להתקשר עם כמה וכמה גורמים, אלא עם חברה אחת בלבד. דבר זה אומר שתהליך הובלת הסחורה שלכם יהיה מהיר, פשוט וזול יותר.

מציעים לכם מגוון של פתרונות

הובלות בישראל עובדת עם חברות ההובלה המומלצות ביותר בארץ. ההובלות מתבצעות באמצעות משאיות בגדלים שונים, ויש אף כאלה שמסוגלות להעמיס 7 טון סחורה. שירותי החברות פועלים בכל הארץ, עם זמינות גבוהה ועמידה איתנה בלוחות זמנים. חברות ההובלה שלנו מעניקות לכם את כל השירותים תחת קורת גג אחת ובהתאמה אישית לצרכים שלכם.

יש לכם משטחים שזקוקים להובלה? התקשרו אלינו עכשיו ונדאג לבצע עבורכם את העבודה במקצועיות ואמינות!

עושים הכל כדי לעמוד בזמנים

כלקוחות אתם מצפים שמבצע ההובלה שלכם יעבוד כמו שעון, אבל מה לעשות שהמציאות שונה: מכיוון שנדרש תיאום בין ספקים שונים, נוצר פתח לעיכובים אפשריים.

אנו בהובלות בישראל עושים הכל כדי לעמוד בזמנים ולחסוך לכם כאבי ראש של תיווך בין ספקים שונים. אצלנו נהנים מכל השירותים במקום אחד. 

צרו עימנו קשר לקבלת ייעוץ בחינם עבור ההובלה שלכם!

דילוג לתוכן