הובלת סחורות ומשטחים

זקוקים להובלה בקירור של מקצוענים? התקשרו עכשיו!

בין כל הסחורות הרבות המשונעות ברחבי הארץ ישנן כאלה שזקוקות לאחסון בקירור. לדוגמה, מזון, תרופות, אלקטרוניקה, צומחים למיניהם, כימיקלים וכן הלאה.

הובלה מהקירור

אחסון בקירור שאינו אופטימלי טומן בחובו פוטנציאל לפגיעה בטיב הסחורה. בנוסף, כל סוג של סחורה, ולפעמים אפילו סחורות דומות מאותו סוג, זקוקים לאחסון בטמפרטורות שונות המדויקות להם. זו הסיבה לכך שמשרד הבריאות ומשרד התחבורה הוציאו תקנות מחמירות בנושא.

בעבר, סחורות רבות נפגעו מהובלות לא תקינות, והגיעו ליעדן כשהן לא מתאימות לשימוש. מדובר בנזקים תברואתיים וכלכליים כבדים. היום קיים ציוד מתקדם להובלה בקירור ששומר על הסחורות בתנאים אידיאליים.

הובלת סחורות בקירור

הובלת סחורות בקירור היא עניין מורכב ורגיש, שמצריך הקפדה ותשומת לב מעבר למשימת ההובלה בלבד. כדי להימנע מנזקים, על חברת ההובלה לדאוג לשלמות הסחורות ולטמפרטורות מדויקות במשך ההובלה, מתוך החשיבות שבשמירה עליהן.

ההקפדה היתרה הזו דורשת מקצועיות, לכן עליכם לתת למומחים לפעול עבורכם כדי שההובלה תתבצע כפי שצריך. אם אתם זקוקים להובלה בקירור, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו עוד היום כדי שהסחורה שלכם תגיע בבטחה ליעד שלה ללא כאב ראש מצידכם.

הובלות בישראל מכשירה צוותי עובדים כדי שיוכלו להתמודד עם אתגרי ההובלה בקירור. העובדים לומדים איך להפעיל את מערכות הקירור ולבצע פעולות בקרה כדי לוודא שההובלה מתבצעת לפי הספר.

ציי משאיות

חברות ההובלה שלנו מחזיקה בציי משאיות חדשיות, עם רכבים שמסוגלים לשנע סחורות רבות בגדלים עצומים (סמי טריילרים ופול טריילרים). בנוסף, ישנן משאיות קירור המתאימות יותר לחלוקת סחורות קטנות, להובלות חסכוניות ולהובלות באזורים צפופים או שהנגישות אליהם מורכבת.

החברות מתנהלות בהתאם לחוק ולהנחיות משרד הבריאות בישראל בכל מה שנוגע למשאיות קירור. דרישות החוק אומרות שכל משאית חייבת לכלול רשם טמפרטורה. באמצעות רשם זה, אפשר להתאים את הטמפרטורה במשאית לפי הצורך לשמירה אופטימלית של הסחורות המשונעות.

הובלה ברמה הגבוה ביותר

אנו עובדים עם חברות הובלה שמעניקות ללקוחות שירות ברמה הכי גבוהה, מפני שהובלה בקירור אינה משחק ילדים. החברות מקפידות על לוחות זמנים ודרישות רלוונטיות לכל סוגי הסחורות הזקוקות לקירור.

הדבר החשוב לנו ביותר הוא למצוא עבורכם חברת הובלה שתבין את הצרכים שלכם ותדע לבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר.

הובלות במחיר תחרותי

הובלה בקירור - למקצוענים בלבד

חברות ההובלה שלנו עובדות בתחום עשרות שנים, וזה אומר שאתם נהנים מעבודות מקצועיות ביותר. אתם יכולים לישון טוב בלילה כשאתם יודעים שיש מי שמוביל את הסחורה היקרה שלכם ליעדה בבטחה ובזמן.

אנחנו מתייחסים לסחורה שלכם כאילו היתה הסחורה שלנו, ולכן אנו שמים את המקצועיות שלנו במקום הראשון!

אנו כאן בשבילכם כדי לתת לכם ייעוץ בחינם ולענות על כל שאלה שעולה לכם בנושא – התקשרו אלינו עוד או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!

אתם חשובים לנו

הובלה בקירור חייבת להתבצע בצורה מקצועית. העיקרון המנחה שלנו הוא שסחורות שאינן מובלות כראוי ובתקנים המתאימים עלולות להתקלקל ולסכן את הבריאות שלכם ושל הלקוחות שלכם. זה הדבר האחרון שאנו רוצים שיקרה.

כדי להבטיח שההובלה נעשית בצורה בטוחה, החברות שאנו עובדים איתן מקפידות על:

  • הובלה בארגזים ייעודיים בלבד.
  • אריזת הסחורה לפי התקנות.
  • טמפרטורה מתאימה לפי סוג הסחורה.

ישנה הקפדה יתרה על שינוע תרופות ותכשירים רפואיים, מפני שייתכנו נזקים רפואיים עקב שימוש במוצרים שלא נשמרו בטמפרטורה המדויקת להם. טמפרטורה של תרופה מופיעה בהוראת היצרן שלה והיא צריכה להישמר בכל שלב בתהליך הפצתה.

הדבר נכון גם לגבי רכיבים ומכשירים אלקטרוניים, שבאופן טבעי רגישים לטמפרטורה.

דילוג לתוכן